Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2009

Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής από την α΄ γυμνασίου

Έτοιμο το παραμύθι μας και σε έντυπη μορφή. Τυπώθηκε σε 8 αντίτυπα και μάλιστα έγχρωμα, σε σχήμα βιβλίου τσέπης. Ας είναι καλά οι χορηγοί μας γιατί αν περιμέναμε από το σχολείο, το πολύ πολύ καμιά φωτοτυπία να βγάζαμε. Μοιράστηκε σε όλους μας και ...η χαρά μας δεν περιγράφεται.
Και για του λόγου το αληθές, σας το παρουσιάζουμε. Είναι στη διάθεσή σας για να το κατεβάσετε, αν θέλετε.

Ο ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΒΟΣΚΟΣ
Αύριο, στο εργαστήριο, θα γράψουμε και τα σχόλιά μας. Ελπίζουμε, δηλαδή, γιατί δεν ξέρουμε αν θα έχουμε Ίντερνετ. Ένα μήνα και βάλε ήμαστε σε ηλεκτρονικό αποκλεισμό. Λέτε να το ξαναπάθουμε;

8 σχόλια:

xrysomyga είπε...

Μου άρεσε πολύ, διότι το γράψαμε εμείς οι μαθητές. Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα του να κοιτάς κάτι που εσύ ο ίδιος έδωσες κάποιες ιδέες για να δημιουργηθεί.
Σεβαστή Παπανικολάου

xrysomyga είπε...

Εμένα μου άρεσε γιατί έχει ωραία κείμενα, οι μύθοι του Αισώπου, οι εικόνες, τα ανέκδοτα, οι ωραίες φατσούλες και πιο πολύ μου άρεσαν τα δυό κείμενα "Η ομορφιά δεν είναι το παν" και ¨Ο αμετανόητος βοσκός".
Γιώργος Κοντοστέργιος

xrysomyga είπε...

O μύθος που κατασκευάσαμε εγώ και
οι συμμαθητές μου,ηταν μια ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα στο μάθημα τησ αρχαίας ελληνικής γλώσας.Νιώθω κάπως περήφανος που μπορέσαμε και δημιουργήσαμε έναν τέτοιο μύθο.Έυχομαι αυτό να γίνεται κάθε χρονιά!!!

ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΠΟΥΓΙΑΣ

xrysomyga είπε...

Το παραμύθι μου άρεσε γιατί το κάναμε εμείς τα παιδιά, επίσης μου άρεσαν οι μύθοι του Αισώπου και τα ανέκδοτα.

Μαρία Τσιόστα

xrysomyga είπε...

Απο το παραμύθι μου άρεσαν οι εικόνες,οι λέξεις μετά αίντονα γράμματα που αν τις πατησεις βγαίνει μια ζωντανή εικόνα και πιο πολύ οτι δυμοσιεύτυκε στο διαδίκτυο.

Μπαλαντανης Νικος

xrysomyga είπε...

Μου άρεσε πολύ αυτή η δραστηριότητα της τάξης μου γιατί έχει ωραία κείμενα, ανέκδοτα, εκπλήξεις πολλλές.
Γιάννης Βάσιος

xrysomyga είπε...

Στο βιβλίο αυτό μου έκανε εντύπωση ότi μέσα από έναν μύθο και μια απλή ιστορία μπορούμε να διδαχθούμε πολύ όμορφα πράγματα που θα μας φανούν χρήσιμα στη ζωή αλλά κυρίως θα μας κάνουν να γίνουμε μέσα μας καλύτεροι άνθρωποι.

Κώστας Τσιόστας

Ε. Στάμου είπε...

Αγαπημένα μου πρωτάκια, θερμά συγχαρητήρια!!!

Είστε γλυκύτατα, πολύ δραστήρια και δημιουργικά παιδιά. Ειμαι περήφανη για σας. Δουλέψατε όλοι με ζήλο για το παραμύθι, συνεργαστήκατε άψογα στις ομάδες και είμαι σίγουρη ότι θα υπάρξει και συνέχεια.

Εσείς, καλέ, εξελίσσεστε σε φοβερούς και τρομερούς bloggers!