Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2009

Με πολλή - πολλή αγάπη

"Ναι, θα περάσει κι αυτό και θα μείνουν τα καλά και τα όμορφα που ξέρεις να τα ξεχωρίζεις και να τα κρατάς - οι λίγες ώρες πλάι σε ανθρώπους που αγαπούν και μεγαλώνουν τα σύνορα του χρόνου, κάποιες λέξεις που συνεχίζονται σε τραγούδια, σχήματα και χρώματα και ήχοι,
[...] πάνου απ` τους ίσκιους και τις πίκρες μας, θα δείχνουμε ένα φωτεινό πρόσωπο υγείας, ναι, με τα μάγουλα ολοπόρφυρα απ` τη χαρά να προσφερθεί".

Μ` αυτά τα λόγια του ποιητή μας Γιάννη Ρίτσου να σας προσφέρω την αγάπη μου και να σας υποσχεθώ ότι θα είμαι σύντομα κοντά σας.
Όσο για τις δραστηριότητές μας ...συνεχίζετε να πετάτε με τα χρυσά φτεράκια σας. Περιμένω να φτιάξετε κι άλλες καταπληκτικές καρτούλες, με το μοναδικό τρόπο που εσείς ξέρετε να δημιουργείτε.

"Θα ` θελα να σου (σας) στείλω ένα μπουκέτο αστέρια, από κείνα που ποτέ δεν παύουν ν` ανθίζουν πάνου απ` την πίκρα μας"

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΥΣΟΜΥΓΑΚΙΑ ΜΟΥ

3 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Ε, μαμά χρυσὀμυγα,
για πού το 'βαλες;;
Ελπίζω για καλό να λείψεις.

Λοιπόν, όλα πρίμα να είναι και σε περιμένουμε ανυπομόνως και ανυπερθέτως!

annboukou είπε...

Περαστικά κι από μένα και καλή επάνοδο ... μέχρι τότε ελπίζω τα μυγάκια σου να ... πολλαπλασιαστούν
:)

Ε. Στάμου είπε...

Καλοί μου χρυσομυγοφίλοι, σας ευχαριστώ για τις ευχές, είστε εξαιρετικοί.
Όσο για τα μυγάκια μου, Άννα, θα πολλαπλασιαστούν ή θα εξαφανισθούν κι αυτά τα λίγα;
Είναι καλά παιδιά και τα αγαπώ πολύ.
Φιλάκια.