Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2009

Τραγούδι για τα δικαιώματα των μαθητών

Η εικόνα προέρχεται από εργασίες μελών της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων

Η σημερινή ανάρτηση αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης. Μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κατερίνης έγραψαν ένα τραγούδι για τα δικαιώματα των μαθητών και το παρουσίασαν στην Ημέρα Διαλόγου με τον Συνήγορο του Παιδιού και σε εκδήλωση που ακολούθησε σε πεζόδρομο της Κατερίνης.

Ακούστε το τραγούδι εδώ και διαβάστε τους στίχους:


ΕΦΗΒΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

Θέλουμε λόγο, φωνή
και δικαίωμα στη ζωή.
Ελευθερία στα μυαλά μας,
λίγη τρέλα στα όνειρά μας.

Έφηβοί Αγωνιστές
είναι το όνομά μας,
και αυτά που τραγουδάμε
είναι μέσα απ’ την καρδιά μας.

Ελευθερία στο λόγο,
δικαίωμα στην ισότητα.
Ζητάμε απλά να ζούμε
στην πραγματικότητα.

Η σιωπή δεν είναι λύση
κάποιος πρέπει να μιλήσει.
Πρέπει κάποιος να ακούσει
και να μας υπολογίσει.

ΡΕΦΡΕΝ
Κάντε λίγο άκρη
και αφήστε λίγο χρόνο.
Δεν τελείωσα ακόμα,
δεν θα πω ετούτα μόνο.

Έχω τόσα κι άλλα τόσα
και δεν σου χαρίζομαι.
Για τα δικαιώματά μου
φίλε εγώ αγωνίζομαι.

Τη σιωπή μου θα τη λύσω
και δε θα σου τη χαρίσω.
Τα όνειρά μου κυνηγάω
κι όταν θέλω θα μιλήσω.

Ονειρεύτηκα αγάπη,
μαζί και σεβασμό.
Κι όχι βία και πολέμους
να σκορπάνε πανικό.

Εσάς κατηγορώ
για τα άδεια όνειρά μου.
Εσάς κατηγορώ,
τώρα ήρθε η σειρά μου.

Ζητάω το δικαίωμα
στην δωρεάν παιδεία
και άμα δεν μ' ακούσετε
θα κλείσουν τα σχολεία.

Ήρθε πλέον ο καιρός,
για μέτρα δραστικά.
Ακούστε την φωνή μου
πιο ουσιαστικά.

Ο κόσμος μας είναι από
ειρήνη και αβρότητα,
ισότητα για όλους
και δημιουργικότητα.

ΡΕΦΡΕΝ

Ναι, είμαι και πάλι εδώ,
παίρνω χαρτί και στυλό
όλους αυτούς που λείπουν
τώρα εγώ εκπροσωπώ.

Άκου καλά,
προσεκτικά τι θα σου πω
τα πράγματα είναι σοβαρά
για το κοινό μας καλό.

Ομολογώ,
δεν έχω φταίξει εγώ
είναι δικιά σου η ευθύνη
και το ξέρεις καιρό.

Γι' αυτό, κάνε κάτι
σ' έχει φάει η απάθεια,
βάλε το μυαλό σου
και μη δείχνεις εμπάθεια.

ΡΕΦΡΕΝ

Το βίντεο είναι ρεπορτάζ από την εκδήλωση των μαθητών σε πεζόδρομο της Κατερίνης.


11 σχόλια:

Απόστολος είπε...

Το τραγούδι ήταν καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!Και οι στίχοι ήταν πολύ ωραίοι!

Ανώνυμος είπε...

κυρία το τραγούδι ήταν υπέροχο βλέπω οτι συνεχίζεται το έργο σας περιμένω να δώ κ άλλα έργα κ αναρτήσεις σας.!!!!!
Γιάννης Παππάς.....

Ανώνυμος είπε...

το τραγούδι ήταν πάρα πολύ ωραίο!!!ελπίζω να βαλετε και αλλα τραγούδια...

Ανώνυμος είπε...

Κυρία εσεις και η ομάδα σας είστε καταπληκτικοί!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!! Ελπίζω να συνεργαστούμε οσο πιο γρήγορα γίνεται... Έχετε χαιρετισμούς από όλους μας... Περιττό να πω ότι λάτρεψα το τραγούδι που αναρτήσατε....
Πολλά φιλιά σε εσάς και στην ομάδα σας!!
Γεωργία Ντούτση

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ καλό το τραγούδι...
Ελπίζω να συνεχίσετε την δουλειά...
φιλιά σε όλους
Αντιγόνη Μπούγια

Απόστολος είπε...

Το 11ο έκλεισε για μια βδομάδα!!!Γιούπι!!!

xrysomyga είπε...

Αχ, καλά μου χρυσομυγάκια, πόσο χαίρομαι που είστε καλά και χρυσομυγοζουζουνίζετε! Σας πεθύμησα πάρα πολύ, όλους σας. Κακώς εχόντων των πραγμάτων λέω να έρθω την Πέμπτη να σας δω.

(Μαρίνας δάκτυλος ήταν αυτός;)
"Μίλα, πες κάτι, οτιδήποτε"

xrysomyga είπε...

Κάτσε μέσα τώρα Απόστολέ μου και φυλάξου μην αρρωστήσεις κι εσύ. Από δω, συνεχίζουμε να τα λέμε.

Απόστολος είπε...

Αρρώστησα την Τετάρτη αλλά έγινα καλά την επόμενη μέρα που είχαμε μαζί.

Διονύσης Μάνεσης είπε...

(Όσο μπορώ πιο διακριτικά κι αθόρυβα, ανοίγω μια χαραμάδα την πόρτα της τάξης, σας βλέπω και σας καμαρώνω, σας χαμογελάω συνωμοτικά και απομακρύνομαι προτού με πάρει μυρωδιά η κυρία σας. Σςςςςς. )
ΥΓ.Τέλειο τραγουδάκι. Πρωτιά στη γιουροβίζιον:-)

xrysomyga είπε...

Διονύση, πέρασε μέσα παιδί μου δεν μαλώνω.