Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010

Ασκήσεις για τους περσικούς πολέμους

Στον δικτυακό τόπο "Ασκήσεις on-line" της Ελληνικής Πύλης Παιδείας (eduportal), βρήκα 7 ασκήσεις για τους περσικούς πολέμους, δημιουργημένες με το λογισμικό Hot Potatoes . Για κάθε άσκηση υπάρχουν οδηγίες.
Να μια καλή ευκαιρία για επανάληψη και έλεγχο των όσων μάθαμε.

Οι ασκήσεις είναι:

Στον ίδιο δικτυακό τόπο μπορείτε να βρείτε κι άλλες ασκήσεις, για άλλα μαθήματα.

Εδώ επίσης μπορείτε να βρείτε και μια καταπληκτική δουλειά για την αστρονομία με πολλές προσομοιώσεις, όπως για τους χειμερινούς αστερισμούς.

5 σχόλια:

Απόστολος Μακρίδης είπε...

Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σας!
Έχω μείνει έκπληκτος, από τη στγμή μάλιστα που είμαι κι εγώ φιλόλογος, υπηρετώντας την εκπαίδευση στην Κύπρο.
Σε μία εβδομάδα στο σχολείο μου έχουμε ημερίδα δημιουργικότητας και σκέφτηκα να παρουσιάσω στους μαθητές μου δραστηριότητες μέσα από το ιστολόγιό σας.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια και πάλι

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο διάβασμα έκανα για το επόμενο μάθημα με τις ασκήσεις!!!(Αθηνά)

xrysomyga είπε...

Συνάδελφε από την ωραία Κύπρο, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Είναι πολύ ενθαρρυντικά.
Θα μ` ενδιέφερε πολύ να μάθω περισσότερα για την ημερίδα σας. Εάν έχετε την καλοσύνη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: xrysomyga@gmail.com

Σας εύχομαι καλή επιτυχία!

xrysomyga είπε...

Μπράβο Αθηνά!
Χαίρομαι που δεν αφήνεις καμιά άσκηση ανεκμετάλλευτη.

Ανώνυμος είπε...

Έκανα όλες τις ασκήσεις!Ήταν πολύ ευκολες!Α κυρία το μάθημα έγινε πιο ενδιαφέρον και πιο κατανοητό με τα σχεδιαγράμματα την προηγούμενη φορά.Θα ήταν ωραίο όποτε μπορείτε να κάνουμε το μάθημα με αυτό τον τρόπο(βασιλεία)