Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2010

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


  • Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φιλολόγων Νομού Ιωαννίνων,
  • Το Τμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων Β/θμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων,
  • Το Γενικό Λύκειο Πεδινής και
  • Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ιωαννίνων

Σας προσκαλούν

στην τιμητική εκδήλωση για το Νίκο Καζαντζάκη


που θα γίνει στο Καμπέρειο Ίδρυμα (2ος όροφος)


την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010 και ώρα 19:30






Θα μιλήσει ο κ. Γεώργιος Στασινάκης

Πρόεδρος της Διεθνούς Εταιρείας Φίλων Νίκου Καζαντζάκη με θέμα:

"Το έργο και η σκέψη του Νίκου Καζαντζάκη"

Το σχολείο μου, το Γενικό Λύκειο Πεδινής, συμμετέχοντας σ` αυτή την εκδήλωση, θα παρουσιάσει το απόσπασμα του Νίκου Καζαντζάκη "Αλέξης Ζορμπάς", από τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β' Λυκείου, με δραματοποιημένη αφήγηση και ταυτόχρονη βιντεοπροβολή, που καθιστά ορατή στην οθόνη την αφήγηση. Πρόκειται για μια προσέγγιση του λογοτεχνικού κειμένου μέσα από ένα σύγχρονο επικοινωνιακό πλαίσιο στο οποίο συνεργάζονται ήχος εικόνα και λόγος.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης


14 σχόλια:

Λίλα Τζέτζου είπε...

Λίτσα, παιδιά,
τι φοβερά πράγματα κάνατε πάλι;;;!
[αν κρίνουμε από το βίντεο…]
Πόσο όμορφη η αφήγηση και η εικονοποίηση! ]
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ και
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

ΥΓ. Θα έχουμε τη χαρά να δούμε αποσπάσματα από την εκδήλωση;

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Ο ΦΛΟΥΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ Α2 ΚΥΡΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡς ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ?????? ΔΕ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΤΕ... ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΑΙL ΜΟΥ ΙΣΩΣ ?????

Ε. Στάμου είπε...

Γεια σου κυρία Λίλα μας.
Όπως καταλαβαίνεις, γιατί τα περάσατε αυτά πέρυσι και με το παραπάνω, είμαστε στο πολύ μεγάλο τρέξιμο.
Λίλα, σ` ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές. Μετά την εκδήλωση θα ανεβάσουμε υλικό.

Καλά παιδί μου, αυτό το πρόγραμμα κάνει θαύματα. Τί καλά που μου το είπες!

Φιλιά πολλά

Ε. Στάμου είπε...

Γεια σου Άγγελε. Δεν σου εξήγησα; Αλίμονό μου. Θα σου εξηγήσω τώρα αμέσως από `δω. Υποθέτω ότι την εργασία σου την έκανες στο word.
1. Θα μπεις στο mail σου,
2. θα πατήσεις "σύνθεση μηνύματος",
3. στο προς θα γράψεις τη διεύθυνσή μου (xrysomyga@gmail.com),
4. στο θέμα γράψε π.χ. εγρασία Άγγελου Φλούδα για να ξέρω τι περιλαμβάνει το mail,
5. πατάς δίπλα στο συνδετήρα την επισύναψη αρχείου,
6. πατάς αναζήτηση, βρίσκεις το αρχείο σου, το επιλέγεις και πατάς άνοιγμα, περιμένεις λίγο μέχρι να το δεις ανεβασμένο με το όνομα του αρχείου
7. Πατάς αποστολή και ΕΦΥΓΕ.

Αν κάτι σε δυσκολέψει ξαναγράψε μου. Όταν το πάρω θα σου το γράψω στο blog.

κυκλάμινο 2010 είπε...

Λιτσάκι μου, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Θέε μου και να μπορούσα να πετάξω, να είμαι εκεί!
Με το καλό να γίνει κι άσε τους "κλέφτες" να παραμονεύουν!

Λίλα, Λίτσα, κι εγώ θέλω να μάθω αυτό το πρόγραμμα! Πώς θα γίνει; Θα μου πείτε τουλάχιστον πως λέγεται, να πάρω τεχνικό;

Φιλιά και στις δυο σας!Καλή επιτυχία στο θεάρεστο έργο σας!

Ε. Στάμου είπε...

Γεια σου κυκλαμινάκι.
Αλήθεια, θα ήταν τέλεια να σε είχαμε μαζί μας. Αν το καλοσκεφτείς, δεν είμαστε και τόσο μακριά, τώρα. Μια Λάρισα, μια Καλαμπάκα και μια Εγνατία κι έφτασες. Τόσο κοντά δηλαδή.

Το πρόγραμμα αυτό, που δεν το ήξερα και μου άνοιξε τα μάτια η Λίλα, λέγεται Ulead 11. Αυτό έχω εγώ. Είναι πολύ καλό.

Κατερίνα μου σ` ευχαριστούμε και πάλι για τις ευχές και θα τα πούμε σύντομα.

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Έτσι!!! Να σκάμε από τη ζήλια μας οι αδρανείς αθηναίοι!

Καλή επιτυχία, Λίτσα, παιδιά, καλή επιτυχία εκ βάθους καρδίας.

Χαίρομαι που θα μπορέσουμε να δούμε το βιντεάκι σας. Όλα καλά να πάνε, λοιπόν. Αναμένουμε.

Ε. Στάμου είπε...

Χα,αυτό το αδρανείς Αθηναίοι του 6ου Λυκείου Καλλιθέας μοιάζει πολύ οξύμωρο.
Διονύση μου σ` ευχαριστούμε πολύ για άλλη μια φορά.
Την προσπάθειά μας την κάναμε, έχουμε την ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά (αν εξαιρέσουμε τη δυνατή βροχή από το πρωί σήμερα).
Φιλιά

κυκλάμινο 2010 είπε...

Ήρθα να μάθω νέα, η βιαστική!
Όνειρο σου λέω ήταν!Υπομονή!
Τώρα χαλάρωσε, Λιτσάκι μου και αύριο μας τα λες!
Καλή ξεκούραση!

Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου είπε...

Λίτσα και παιδιά
ήμουν και εγώ στο Καμπέρειο και απόλαυσα την εμπειρία του ταξιδιού στη σκέψη του Καζαντζάκη μέσα από την αισθαντική αφήγηση των παιδιών και τις θεσπέσιες εικόνες στο βίντεο. Χίλια μπράβο σε όλους σας και χίλια ευχαριστώ που μας δίνεται έμπνευση.Όπως καταλαβαίνετε περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία την ανάρτηση του υλικού για να ξαναζήσουμε την εμπειρία και να τη μοιραστούμε και με άλλους που δεν είχαν την ευκαιρία να έρθουν στο Καμπέρειο.
Να είστε πάντα καλά και να δημιουργείτε.

annboukou είπε...

Και γω πραγματικά ευχαριστήθηκα και το βιντεάκι -μπράβο φιλενάδα και διαδικτυακά, με κάνεις περήφανη με την πρόοδό σου- και την αφήγηση από τα παιδιά και θέλω κι από δω να τους στείλω τα συγχαρητήριά μου. Εδειξαν πόσο μακριά μπορεί να μας οδηγήσει η επαφή με τους μεγάλους της λογοτεχνίας μας. Με όποιον κι αν καταπιαστούμε, το ταξίδι που αναλαμβάνουμε να φέρουμε σε πέρας μας αλλάζει.

Θα τολμήσω όμως και μια παρατήρηση που ίσως ξενίσει λίγο: αισθάνθηκα κάπως άβολα με την ύπαρξη δεύτερου βίντεο. Καλό θα ήταν κατά τη γνώμη μου τίποτε να μη λειτουργήσει ούτε ανταγωνιστικά ούτε καν προσθετικά στη δουλειά των παιδιών. Από την εισήγηση δε του επίτιμου καλεσμένου περίμενα πραγματικά περισσότερα.

Ε. Στάμου είπε...

Κυκλαμινό μου, λίγη υπομονή.
Θα σου τα πω αύριο.

Ε. Στάμου είπε...

Σταυρούλα,
πόσο χαίρομαι που πέρασες από δω.
Σ` ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια. Ήταν πολύ σπουδαία αυτή η εμπειρία και τα παιδιά έδωσαν την ψυχή τους. Πιστεύω ότι θα το θυμούνται για πολύ.
Τα βίντεο θα τα αναρτήσω αύριο. Σήμερα μ` έπιασε κάτι σαν σύνδρομο στέρησης και δεν μ` αφήνει να συγκεντρωθώ.
Και πάλι ευχαριστούμε.

Ε. Στάμου είπε...

Άννα μου, τα λέμε και τηλεφωνικά και δια ζώσης και ιντερνετικά, για άλλη μια φορά σ` ευχαριστώ πολύ.
Τα παιδιά θα τα δω αύριο και θα τους μεταφέρω τα συγχαρητήρια. Έκλεψαν πραγματικά την παράσταση, όλοι αυτό μου λένε. Τους αξίζουν πολλά μπράβο.
Και το κλείσιμο βρε ήταν όμορφο και ευχάριστο. Όσο για την κεντρική ομιλία δημιούργησε πρόσφορο έδαφος για πολλή κουβέντα και αμφισβήτηση. Θα τα πούμε από κοντά.
Φιλιά