Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2009

Αποικιακή εξάπλωση-φύλλα εργασίας

12 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Με συγχωρείτε, κυρία Στάμου,

Τα καλά σας τα παιδιά έχουν συνειδητοποιήσει τι θησαυρούς τους προσφέρετε;

Μου έρχεται αυτό το κοινότοπο "πόσο θα ήθελα να σε είχα καθηγήτρια" και δεν μπορώ να το εμποδίσω!!

Και η παράπλευρη θετική επίδραση: Κινητοποιεί και μας και άλλους μια τέτοια δουλειά.

Λίτσα, έπαινος!

Ε. Στάμου είπε...

Κύριε Μάνεση,

επειδή συμβαίνει ενίοτε, η άγνοια και η αδιαφορία να φτάνουν να γίνονται εναντίωση και εχθρότητα,

επίτρεψέ μου να παραφράσω τον Ελύτη για να σου πω ότι όταν συναντάς τον έπαινο από το δρόμο που θα ήθελες να τον ακολουθήσεις, τότε το χτύπημά του στον ώμο σου γίνεται ακόμα πιο δυνατό.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

sofia είπε...

Μπράβο, πάρα πολύ καλό, ευφάνταστο, δημιουργικό! Ζηλεύω, γιατί έχω την όρεξη αλλά όχι τις δυνατότητες.

Ε. Στάμου είπε...

Σοφία μπορείς να το κατεβάσεις αν θέλεις ή να σου το στείλω με μέιλ. Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε τα φύλλα εργασίας αλλά λείπουν πολλά παιδιά από το σχολείο. Μάλλον πάμε για κλείσιμο. Όταν ολοκληρώσουμε θα αναρτήσω τη δουλειά τους.
Σ` ευχαριστώ πολύ και για ό,τι χρειαστείς τα ξαναλέμε.

Ε. Στάμου είπε...

Παράλειψή μου Σοφία που δεν σου είπα ότι υποτιμάς τις δυνατότητές σου.
Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

γεια σας κυρια ,ο Ζήσης ειμαι.Εξαιρετικη η αναρτηση σας αλλα δυστυχως η πλειοψηφια της ταξης,αναμεσα τους και εγω,δεν καταφεραμε να ειμαστε στο σχολειο οταν τη διδαξατε.Αυτο συνεβη επειδη εγω και ενα μεγαλο ποσοστο της ταξης εχουν προσβληθει απο τη νεα γριπη(Η1Ν1).Ετσι θα ηθελα να σας κανω την ερωτηση αν θα γραψουμε προχειρο στην ιστορια τη Δευτερα?????Αυτο σας το ρωταω επειδη δεν ξερω αν θα ειμαι στο σχολειο τη Δευτερα.Ετσι,αν οντως θα γραψουμε πρεπει να το γνωριζω για να κατσω να διαβασω σε περιπτωση που ερθω.Ακομα,θα ηθελα να ξερω αν θα γραψουμε προχειρο εστω και αν λειπουνε πολλα παιδια.

Ζήσης

sofia είπε...

Ευχαριστώ Λίτσα. Το πρόβλημα μου δεν είναι μόνο στο σχολείο αλλά και στην περιοχή που μένω. Δυστυχώς δεν κατεβαίνουν οι εικόνες ούτε τα βίντεο, εξ αιτίας του δικτύου. Κάποια στιγμή να συναντηθούμε για να ανταλλάξουμε γνώσεις. Σε προσκαλώ λοιπόν να τα πούμε" μεταξύ τυρού και αχλαδίου"

Ε. Στάμου είπε...

Ζήση μου καταρχήν να ευχηθώ σε όλους σας να γίνετε γρήγορα καλά και να προσέχετε πολύ για τυχόν επιπλοκές.
Κι εγώ δεν ξέρω τίποτα. Από την Πέμπτη που έφυγα φαίνεται ότι αρρώστησαν κι άλλοι. Τη Δευτέρα θα μάθω τι θα γίνει. Εννοείται ότι όλα θα τα ξανακάνουμε από την αρχή αφού έλειπε η μισή τάξη. Προέχει η υγεία, γι` αυτό μην το κουνάς από το σπίτι σου αν δεν γίνεις εντελώς καλά και μη σε νοιάζει για το πρόχειρο, δεν πρόκειται να το χάσεις.
Να προσέχεις και περαστικά.

Ε. Στάμου είπε...

Σοφία μου σ` ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Δεν πρόκειται ν` αφήσω βέβαια ανεκμετάλλευτη την ευκαιρία για `κείνο το καταπληκτικό μαγαζάκι στη Δωδώνη. Κι εγώ θέλω να ανταλλάξουμε γνώσεις και φυσικά όχι μόνο να τα πούμε αλλά και να τα πιούμε (δημιουργήσαμε καλό προηγούμενο άλλωστε).
Η σύνδεση είναι πράγματι μεγάλο πρόβλημα αλλά έχεις τουλάχιστον άλλες απολαβές.
Δεν έχω στοιχεία επικοινωνίας αλλά θα τα πάρω από την Άννα.
Φιλιά.

Κατερίνα Δε.Στα.Πα; είπε...

Λίτσα, τα είπε ο Διονύσης!
Ανατρίχιασα με την απάντησή σου!
ΤΟ νόημα!

Μ' άρεσε πολύ και ο Ζήσης και η απάντησή σου!

Να προσέχετε όλοι σας! Δάσκαλοι και παιδιά!

Λίτσα, κάτι δεν κατάλαβα! Δεν είχες πάρει μετάθεση απ' αυτό το Σχολείο;
Πήγες πάλι; Για ξεμπέρδεψέ με, γιατί αυτόν τον καιρό χάνω επεισόδια, λόγω περιορισμένου ιντερνετικού χρόνου. Στην δουλειά δεν πιάνω πια!

xrysomyga είπε...

Καλώς την Κατερίνα. Τι καλά που επανεμφανίστηκες!
Κατερίνα μου πήρα μετάθεση από τη Χρυσοβίτσα και είμαι σε δύο σχολεία φέτος, στο 11ο γυμνάσιο Ιωαννίνων και στο λύκειο Πεδινής αλλά τα χρυσομυγάκια θα έχουν πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Η δουλειά μας συνεχίζεται κυρίως με τα παιδιά της α γυμνασίου του 11ου αλλά εννοείται ότι τα χρυσομυγάκια θέλουμε να είναι μαζί μας όπως και το άλλο μου σχολείο το λύκειο Πεδινής. Είμαστε όλοι σαν μια οικογένεια. Ο Ζήσης και όλα τα άλλα καταπληκτικά παιδιά που γράφουν είναι από το 11ο γυμνάσιο. Ελπίζω να σε ξεμπέρδεψα.
Όσο για τη γρίπη ανησυχούμε πολύ Κατερίνα μου. Και στα δυο σχολεία λείπουν πάρα πολλά παιδιά ενώ μέσα στην πόλη έχουν κλείσει αρκετά σχολεία. Φοβάμαι ότι έπονται πολύ χειρότερα.
Φιλιά

Μαρία Διακογιώργη είπε...

Κυρία Στάμου καλησπέρα σας.
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.
Συγχαρητήρια για την εξαιρετική και ευφάνταστη δουλειά που έχετε κάνει στην ιστορία της α΄ γυμνασίου. Διδάσκω πρώτη φορά το εν λόγω αντικείμενο ως δεύτερη ανάθεση και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το υλικό σας.

Ευχαριστώ,